معرفی وبلاگ
باسمه تعالی. باسلام.وبلاگی که مشاهده می فرمائیدوبلاگ دفاع مقدس باموضوع ((عشق-شور-حماسه))باهدف پاسداشت وجبران قسمت کوچکی ازرشادت هاوبزرگواری هاوشجاعت های دلیرمردان درجبهه ی جنگ حق علیه باطل طراحی گردیده است.وتقدیم می شودبه همه ی غیورمردانی که در8سال جنگ تحمیلی دشمنان حقیقی اسلام برعلیه ایران ازآب وخاک وناموس خوددفاع نمودند. ومن الله توفیق.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 558610
تعداد نوشته ها : 1261
تعداد نظرات : 9
Rss
طراح قالب

هروز خلیلیان از تبار گزارشگرانی بود که رسالت خود را در ابلاغ پیام خون راهیان کربلا یافت و در این راه پیوسته ، تا مرز دیدار خدا می شتافت و سر انجام نیز در ابلاغ این رسالت بزرگ به لقاء محبوب خود نائل آمد .
وی از اوایل سال 59 با نیت پاک و انگیزه ای خالص و الهی و روحیه ای سرشار از قدرت و شوق خدمت به انقلاب اسلامی و قلبی مالامال از عشق به پروردگار در واحد تولید صدای جمهوری اسلامی ایران مرکز اهواز آغاز به کار نمود و با اعتقاد قاطع به ولایت فقیه و رهبری امام امت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی ، تمام نیرو و توانش را در راه خدمت به اسلام و انقلاب به کار گرفت .
یاران او هرگز تلاش های بی وقفه اش را که در آغاز جنگ ساعتها از روز و پاره ای از شب را به قلم زدن و نوشتن مطالب حماسی و مقاومت  بر انگیز می پرداخت ، فراموش نمی کنند . شعارهای پپر محتوا و کوبنده ای که در برنانه های ویژه صدای و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز اهواز در روز عملیات با قدرت وصف ناشدنی احساسات رزمندگان را در میدان نبرد تهییج می کرد و همزمان مردم شهر و روستا را در بخش وسیعی از میهن اسلامی به میدان های جنگ پیوند می داد .
وی مدتها با سمت مسئول واحد تولید مرکز اهواز هدایت برنامه های ویژه عملیات را بر دوش داشت . شهید خلیلیان در طول خدمتش در مرکز اهواز به کارهای نویسندگی ، سر دبیری برنامه ، مسئولیت واحد پخش و واحد تولید صدای جمهوری اسلامی و به عنوان برنامه رادیویی سپاه پاسداران منطقه 8 اشتغال داشت . وی در اکثر عملیات تهاجمی شرکت داشت و تا زمان شهادتش پا به پای برادران رزمنده به تهیه خبر و ارسال گزارشهای زنده جنگ از طریق بیسیم می پرداخت و سر انجام در جستجوی قرب به حق پروانه وار در آتش عشق حق سوخت و در یازده مرداد 1362 در جبهه مهران و در عملیات والفجر 3 به دیدار معبودش شتافت و با دست یافتن به مقام والای شهادت ، بهروزی جاودانی بدست آورد .


دسته ها : معرفی شهدا
شنبه بیست و هفتم 6 1389
X